بوی یار

درانتظار او ...

یامهدی

بوی یار

سمانه
درانتظار او ... یامهدی

بوی یار

 

اين بچه‏ها معماگونه هستند در عين گريستن مي‏خندند و در عين خنديدن مي‏گريند. دل دريايي‏شان مطمئن و آرام است اما در عين حال امواج بيقراري‏شان بيتابانه خود را به ساحل بلند سينه‏هاي ستبرشان مي‏كوبد. اينان ذخيره‏هاي خداوند براي عصر آخرالزمان هستند برگزيدگاني كه تاريخ، هزاران سال در انتظار قدومشان بوده است.
عصاره امتهاي پيشين همانان كه «فسوف ياتي الله بقومم يحبهم و يحبونه اذلة علي المؤمنين و اعزة علي الكافرين يجاهدون في سبيل‏الله و لا يخافون لومة لائم‏»...
چه روزگار شگفتي، تاريخ آينده كره ارض بارور حوادثي بس شگفت است‏حوادثي كه مجد و عظمت جهانگير اسلام را در پي خواهد داشت و اين همه را تنها كسي درمي‏يابد كه منتظر است و بوي يار را از فاصله‏اي نه چندان دور مي‏شنود و هر لحظه انتظار مي‏كشد تا صداي «اناالمهدي‏» از جانب قبله بلند شود و او را به سوي خويش فراخواند.
راهيان كربلا را بنگر، آنان خوب دريافته‏اند كه زندگي به خون وابسته است و پيكر تاريخ، بي‏خون خدا، ثارالله، مرده‏اي بيش نيست و سر مبارك امام شهيد برفراز ني رمزي است‏بين خدا و عشاق يعني كه اين است‏بهاي ديدار. به يادآر فرموده صاحب‏الزمان را كه ما را به اعمالي فراخوانده‏اند كه به محبتشان نزديك‏تر است: «فليعمل كل امرء منكم ما تقرب من محبتنا» و براستي مگر محبت آنان در چيست؟ در محبت‏حسين. محب حسين محبوب خداست و كدام راه از اين نزديكتر!؟
بشنو، زبان حال آنان را بشنو: حسينا! اماما! هرچند ما عاشورائيان قرن پانزدهم هجري قمري كربلا نبوديم تا به نداي هل من ناصر تو پاسخ گوييم و حق را ياري كنيم; اما حسينا ما مي‏دانيم كه تاريخ بر محور تو و عاشورا و كربلايت مي‏گردد و زمان از آن مي‏گذرد تا ياران تو را از صلب پدران و رحم مادرانشان بيرون كشد و همه آنان را در زير علم خونخواهي تو گردآورد و آنان را وارث زمين گرداند و اينچنين همه تاريخ روزي بيش نيست و آن روز روز عاشوراست.
 (سید مرتضی آوینی)
مركز جهاني حضرت ولي عصر (عج)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, | 22:12 | نویسنده : سمانه |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.